1. krok
Vyberete si svůj obal, kryt, pouzdro či jiný produkt ,který by jste chtěli koupit. Máte na výběr z více možností a to jak v menu na levé straně a nebo přímo kliknout na značku telefonu na kterou chcete zakoupit například obaly, pouzdra nebo kryty či další příslušenství, tuto možnost ukazuje obrázek níže.
2. krok
Po kliknutí na jednu z kategorií se vám zobrazí podrobnější výpis pouzder, kde vybíráte již konkrétní značku telefonu na který chcete zakoupit pouzdro, obal či kryt.
Aktuálně také poznáte v jaké hlavní značce obalu se také nacházíte, tím že na levé straně je značka posunuta více vlevo od ostatních.
Nově jsou také přidány filtry, podle kterých si můžete například vybrat cenový rozsah, nebo značky obalů, krytů či pouzder. Dále také můžete vyfiltrovat obaly, pouzdra nebo kryty, které jsou skladem.
3. krok
Poté co vyberete a kliknete na váš produkt, můžete o něm zjistit všechny podstatné informace, jakou je materiál ze kterého je obal či kryt vyroben, zda se nachází u nás skladem, nebo je na delší dobu dodání a také samozřejmě cenu bez a včetně DPH a další informace.
Níže pod produktem také naleznete jeho podrobný popis.
Poté již můžete kliknout na tlačítko koupit a produkt je automaticky přidán do košíku.
4. krok
Poté již vidíte přehled vaší objednávky a její cenu.
Zvolte způsob dopravy a také nezapomeňte na způsob platby. Nově si můžete nastavit osobní odběr v Ostravě na ulici Masná 861/7.
5. krok
Vyplňte správně všechny povinné kolonky, jako jsou Jméno a Příjmení, Email, Telefon, Ulice a číslo popisné, Město a PSČ. Doporučujeme také vyplnit kolonku, kde zadáváte pro upřesnění znova typ telefonu, kdy náš specialista ověří zda opravdu typ obalu či krytu nebo pouzdra sedí na telefon, který vlastníte.
Poté klikněte dole na velké tlačitko Pokračovat.
6. krok
Jako poslední se vám zobrazí souhrn objednávky, kde vidíte všechny údaje a informace, které jste uvedli. V případě že byste se spletli, můžete kliknout na tlačítko Zpět na košík a informace opravit. V případě, že vámi zadané informace sedí, můžete odeslat objednávku kliknutím na tlačítko Odeslat objednávku.
7. Krok
Do několika minut by vám měl být zaslán potvrzovací email na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávce.
V případě, že se tak nestalo, kontaktujte nás na mobil-obaly@seznam.cz nebo na čísle 776 700 931 a my ověříme zda je vaše objednávka již v systému zaregistrována.
Často se totiž stává, že zákazník nespravně uvede emailovou adresu, stačí jiné znaménko, které změní celou emailovou adresu, kdy si poté zákazník myslí, že objednávka nebyla dokončena. My však tuto objednávku evidujeme, ale potvrzovací email nepřišel na vaší adresu, ale díky chybě v emailu například úplně někomu jinému.
Další častou chybou může být, že náš potvrzovací email skončil ve SPAMOVÉ složce vašeho emailu, doporučujeme tedy v případě, že stále neregistrujete náš email o potvrzení objednávky zkontrolovat složky typu HROMADNÁ POŠTA, SPAM, REKLAMY či jinak vypadající složky ve vašem emailu.
Tímto bychom vám chtěli poděkovat a přejeme vám příjemný nákup.